Nestle łączy siły z Candy Crush Saga w nowej loterii

Agencja Unique One organizuje dla marek KitKat i Lion (Nestle) akcje promocyjne, łącząc siły z popularną grą Candy Crush Saga.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Nestle łączy siły z Candy Crush Saga w nowej loterii

Firma Nestlé Polska powierzyła agencji Unique One przygotowanie kolejnej już ogólnopolskiej loterii promocyjnej, która wspierana jest dodatkowo akcją buy & get. W tym roku partnerem aktywacji jest znana na całym świecie gra mobilna Candy Crush Saga.

Aby wziąć udział w akcjach promocyjnych należy w terminie od 10 września do 17 listopada 2024 r. jednorazowo kupić dowolny baton Kit Kat lub Lion w opakowaniu promocyjnym. W ramach akcji buy & get, Uczestnik może odebrać godzinę nielimitowanego życia raz w tygodniu w grze Candy Crush Saga. Dodatkowo, aby wziąć udział w loterii, Uczestnik musi zachować opakowanie promocyjne aby następnie zgłosić kod alfanumeryczny z wnętrza opakowania poprzez formularz dostępny na stronie KitKat. Co tydzień w loterii do wygrania 5 smartfonów.

Agencja Unique One odpowiedzialna jest za: adaptację konceptu kreatywnego, projekty graficzne, landing page oraz organizację i obsługę loterii. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży (plakaty, wobblery, standy). 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu