Nestlé: Łagodny smak kawy o każdej porze dnia

Nestlé Ricore to łagodna mieszanka kawy i cykorii, którą można pićo każdej porze dnia - taki jest główny przekaz najnowszego filmureklamowego, który na zlecenie firmy Nestlé Polska S.A.przygotowała agencja reklamowa Publicis. Odbiorcami kampanii sąwykształcone mieszkanki dużych i średnich miast.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

30 sekundowy spot pokazuje parę sąsiadów, którzy po milespędzonym wieczorze rozstają się u drzwi mieszkań. Mężczyzna niechce kończyć spotkania i proponuje wypicie wspólnie kawy. Znajoma zwątpliwością w głosie odpowiada: "Na kawę to już jest chyba trochęza późno". Przekonany o swoim zwycięstwie sąsiad wyjmuje zpapierowej torby kawę Ricore. W tym momencie lektor mówi: "Dziękiwyjątkowemu połączeniu kawy rozpuszczalnej i cykorii Ricore odNestlé ma tak wyjątkowy smak, że można ją pić przez cały dzień.

Film reklamowy można będzie zobaczyć od 1 października wTVN//TVN7/TVN STYLE, TVP, Polsat, TV4 i kanałach At Media.

Media zaplanował Mediaedge:cia.

Kampania - "Ricore od Nestle. Łagodny smak kawy okażdej porze dnia"

Klient: Nestlé Polska S.A.

Przedstawiciel klienta:

Monika Popławska - Beverages Division DirectorZbigniew Skarzyński - Marketing ManagerBartosz Hasulak - Marketing Assistant

Agencja: Publicis

Client Service:Adam Miecznikowski - Group Account DirectorMagdalena Jakubiuk - Account Manager

Kreacja:Adam Radziun - Art DirectorAleksandra Merecz - CopywriterScenariusz - Adam Radziun, Maria Bator, Aleksandra Merecz

Produkcja:Reżyser - Krzysztof PawłowskiZdjęcia - Witold PłuciennikMontaż: postprodukcja - Orka FilmDom produkcyjny OpusDom Mediowy: Mediaedge:cia

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa