Swoim zasięgiem akcja obejmie 15 nadmorskich miejscowości odRewalu po Stegnę.
Celem akcji "Dobre wiadomości" jest poczęstowanie próbkamiproduktów Nestle Fitness jak największej liczby osób z grupydocelowej (kobiety w wieku 21-49 lat) i zachęcenie ich doregularnego spożywania produktów linii oraz wzmocnienie wizerunkumarki. Zadaniem animatorek, oprócz wręczenia próbek, jestprzekazanie dobrej wiadomości o tym, że płatki Nestle Fitnesszawierają pełne ziarno, dzięki czemu łatwiej łatwiej jest zdobyć znimi i utrzymać upragnioną linię.
Rozdawanymi próbkami są zarówno płatki śniadaniowe, jak ibatoniki zbożowe. Wraz z każdą próbką animatorki wręczająsymboliczny gadżet w postaci pocztówko-ulotki. Drugim, równoległymelementem akcji, jest obradowany samochód, z którego prowadzonyjest sampling płatków na promenadach odwiedzanych miast.












