Nestlé po raz drugi zachęca w Carrefour do zdrowego odżywiania

Nestlé już po raz drugi przeprowadzi w sieci hipermarketówCarrefour akcję "Jedz smacznie i zdrowo". W jej ramach przez dwaweekendy specjaliści żywieniowi pomogą chętnym osobom skomponowaćindywidualne menu z uwzględniające ich preferencje kulinarne.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W rozpoczynającej się 17 września drugiej edycji akcji "Jedzsmacznie i zdrowo" doradcy żywieniowi będą przez dwa kolejneweekendy na specjalnych stoiskach rozstawionych w 50 hipermarketachsieci Carrefour pomagać wszystkim chętnym w przygotowaniu diety.Specjaliści przeprowadzą z każdym indywidualny wywiad żywieniowy ina podstawie informacji -dotyczących również preferencjikulinarnych - ustalą menu na tydzień.

Akcja organizowana przez Nestlé ma na celu uświadomieniekonsumentom, jak duże znaczenie dla zdrowia oraz dobregosamopoczucia każdego człowieka ma odpowiednio zróżnicowana dieta. Wramach eventów prowadzone będą degustacje należących do firmymarek, takich jak Winiary, Nescafé, Nestlé i Nałęczowianka.

Za koncept i organizację akcji zaplanowanej w hipermarketach do28 września odpowiada agencja Ogilvy One, a towarzyszący eventomserwis internetowy przygotowała agencja Internet Designers zWrocławia. Akcję wspierają też spoty w lokalnych rozgłośniachradiowych oraz radiowęźle Carrefour, które zakupił dom mediowyMediaedge:cia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji