Nestlé Polska: nowa kampania marki Jojo

Firma Nestlé Polska rozpoczęła nową kampanię promującą markę żelków i pianek Jojo. Na akcję składają się dwa telewizyjne spoty, internetowy konkurs i materiały POS. Przygotowały ją firmy JWT, Lemon Tree design group, Discipline Media Group i MEC.

km
km
Udostępnij artykuł:

Głównym celem kampanii jest inspirowanie i zachęcanie dzieci do zabawy w wymyślanie ciekawych i kreatywnych potraw z pianek Jojo Marshmallow. W spotach wykorzystano konwencję programów kulinarnych w wersji animowanej, dopasowanej do grupy docelowej.

Kampania telewizyjna ma swoje rozwinięcie w internecie. Na stronie www.jojo.pl do 4 września 2011 r. potrwa konkurs dla mam i ich pociech na wymyślenie potrawy z pianek. Na najciekawsze pomysły kulinarne czekają nagrody: konsola Xbox 360, cyfrowe aparaty fotograficzne oraz gry Twister.

Za przygotowanie spotów telewizyjnych odpowiada warszawskie biuro JWT - agencji, która na początku tego roku rozpoczęła obsługę marki Jojo.

Kampania potrwa od 4 lipca do końca sierpnia 2011 r. Jej Uzupełnieniem będą materiały POS w postaci zatowarowanych ćwierćpaletek, które przygotowała agencja Lemon Tree design group. Kampania internetowa jest realizowana we współpracy z agencją Discipline Media Group. Za zakup mediów odpowiada agencja MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online