Nestlé Polska prowadzi przetarg na media

Firma Nestlé Polska, do której należą takie marki, jak Winiary, Nescafe, KitKat prowadzi przetarg na planowanie i zakup mediów. Budżetu broni agencja UM Thrive, należąca do Mediabrands.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Nestlé Polska prowadzi przetarg na media

Przetarg dotyczy planowania i zakupu mediów do kampanii reklamowych wszystkich marek Nestlé Polska.

Nie udało nam się ustalić, jakie konkretnie agencje biorą w nim udział. Z naszych informacji wynika, że są to prawdopodobnie największe agencje mediowe na rynku, a proces przetargowy, który ma charakter cykliczny ma potrwać kilka miesięcy.

UM Thrive odpowiada za planowanie i zakup mediów dla wszystkich spółek zależnych i marek Grupy Nestlé w Polsce.

Do koncernu należy wiele marek słodyczy (m.in. Princessa, Lion, KitKat, JoJo), płatków śniadaniowych (m.in. Corn Flakes, Gold Flakes, Nesquik, Chocapic, Cini Minis, Cheerios, Fitness), kawy Nescafé, żywności dla niemowląt (m.in. Gerber i Bobo Frut) oraz przypraw, dań gotowych i dodatków Winiary. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii