Nesvita: moje idealne śniadanie - kontynuacja kampanii płatkówśniadaniowych

Rozpoczęła się emisja nowego spotu kampanii reklamowejwprowadzającej na rynek nowy produkt śniadaniowy Nesvita firmyNestlé Polska.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Adresatami 30-sekundowego spotu są ludzie aktywni zawodowo -zarówno kobiety, jak i mężczyźni.

Film reklamowy, promujący produkt śniadaniowy Nesvita, zostałprzygotowany przez agencję Publicis.

Kampania:Nesvita Idealne Śniadanie

Klient:NESTLÉ POLSKA S.A.

Przedstawiciele klienta:Piotr Górski - Communications and Marketing ServicesDirector,Dariusz Grela - Business Manager Dairy,Izabela Wojtczak - Product Group Manager Dairy

Agencja:PublicisClient service:Adam Miecznikowski - Deputy Managing DirectorMagda Niechwiej - Account ManagerMagda Jakubiuk - Account Manager

Kreacja:Iwona Kluszczyńska - Creative DirectorWojciech Dagiel - Creative DirectorJoanna Bednarkiewicz - Creative Group Head Irena Jagielak - Senior Copywriter

Produkcja:Ola Kowalczyk - Kierownik Działu Produkcji RTV Dom mediowy:Mediaedge

Początek kampanii:03-11-2008

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów