Adresatami 30-sekundowego spotu są ludzie aktywni zawodowo -zarówno kobiety, jak i mężczyźni.
Film reklamowy, promujący produkt śniadaniowy Nesvita, zostałprzygotowany przez agencję Publicis.
Kampania:Nesvita Idealne Śniadanie
Klient:NESTLÉ POLSKA S.A.
Przedstawiciele klienta:Piotr Górski - Communications and Marketing ServicesDirector,Dariusz Grela - Business Manager Dairy,Izabela Wojtczak - Product Group Manager Dairy
Agencja:PublicisClient service:Adam Miecznikowski - Deputy Managing DirectorMagda Niechwiej - Account ManagerMagda Jakubiuk - Account Manager
Kreacja:Iwona Kluszczyńska - Creative DirectorWojciech Dagiel - Creative DirectorJoanna Bednarkiewicz - Creative Group Head Irena Jagielak - Senior Copywriter
Produkcja:Ola Kowalczyk - Kierownik Działu Produkcji RTV Dom mediowy:Mediaedge
Początek kampanii:03-11-2008












