Netflix zapowiedział właśnie kalendarz premier filmowych na rok 2023. Do biblioteki serwisu trafią zarówno nowe tytuły, jak i kontynuacje już znanych filmów, jak „Zabójcze wesele” z Adamem Sandlerem i Jennifer Aniston, którzy wracają w roli pełnoetatowych detektywów już 31 marca oraz „Tyler Rake 2” z Chrisem Hemsworthem (premiera 16 czerwca).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/netflix-kasuje-seriale-jakie-tytuly-i-powody-rezygnacji-1899-pani-dziekan-singiel-z-nowego-jorku ##
Filmowe premiery Netflix w 2023 roku
Widzowie zobaczą na Netfliksie nowy film science fiction Zacka Snydera pod tytułem „Rebel Moon”. Premierę zaplanowano na 22 grudnia.
Premiery będą miały także komedie romantyczne: „U ciebie czy u mnie?” z Reese Witherspoon i Ashtonem Kutcherem (premiera 10 lutego) oraz „A Family Affair” z Nicole Kidman i Zakiem Efronem (premiera 17 listopada).

Jennifer Lopez wcieli się w rolę zabójczyni w filmie „The Mother” (od 12 maja), a Gal Gadot zagra główną rolę w naszpikowanym akcją „Heart of Stone”. Kevin Hart spróbuje przeprowadzić międzynarodowy skok w filmie F. Gary’ego Graya „Lift”.
Już 31 stycznia zadebiutuje dokumentalny film o wielkiej gwieździe lat 90., Pameli Anderson.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/netflix-seriale-filmy-korea-poludniowa-sukces-squid-game-chwala ##
W marcu w bibliotece Netfliksa pojawi się filmowa kontynuacja serialu "Luther" pod tytułem "Luther: The Fallen Sun"

Na koniec września ub.r. Netflix miał globalnie 220,67 mln subskrybentów. Wzrost liczby subskrybentów Netfliksa był dużo wyższy od prognozy sprzed trzech miesięcy wynoszącej 1 mln. Platforma wróciła do dodatniej dynamiki, po tym, jak w pierwszym kwartale ub.r. straciła netto 0,2 mln klientów, a w drugim - 0,97 mln. W czwartym kwartale ub.r. Netflix spodziewał się pozyskać netto 4,5 mln subskrybentów. Przychody mają zmaleć rok do roku z 7,78 do 7,71 mld dolarów, marża operacyjna — z 8,2 do 4,2 proc., a zysk netto — z 607 do 163 mln dolarów.
Według badania Mediapanel we wrześniu ub.r. Netfliksa jako stronę internetową i aplikację mobilną odwiedziło 12,21 mln polskich użytkowników (dało to 41,13 proc. zasięgu), z których każdy spędził tam średnio 5 godzin, 39 minut i 38 sekund.











