Robert Downey Jr. przygotowuje dla Netfliksa serial „Sweet Tooth” oparty na postaciach DC Comics

Netflix zapowiedział nową produkcję - ośmioodcinkowy serial „Sweet Tooth” oparty na postaciach i motywach DC Comics. Producentem jest Robert Downey Jr.wraz z żoną Susan Downey, a w jednej z głównych ról zobaczymy Christiana Convery.

jk
jk
Udostępnij artykuł:

Produkcję zapowiedział w swoich mediach społecznościowych Robert Downey Jr. - Na najsłodsze rzeczy warto czekać… Susan i ja produkujemy serial „Sweet Tooth” oparty na komiksie Jeffa Lemire. Nie mogę się doczekać, żeby podzielić się tym z wami - napisał na Facebooku we wtorek wieczorem.

„Sweet Tooth” to skierowana do szerokiej publiczności, rodzinna i bajkowa opowieść o przygodach Gusa - pół-jelenia, pół-chłopca, który opuszcza swój dom w lesie i odkrywa, że świat został zniszczony przez kataklizm. Dołącza do mieszanej rodziny ludzi i ich dzieci, które tak jak on są hybrydami i poznaje nową rzeczywistość oraz tajemnicę kryjącą się za jego wyjątkowym pochodzeniem.

 

Producenci nie podają jeszcze daty premiery „Sweet Tooth”. Wiadomo jednak, że serial liczyć będzie osiem odcinków, każdy po 60 min. Występują w nim: Christian Convery („Mój piękny syn”, „Tiger Rising”, „Playing With Fire”), Nonso Anozie („Zoo”, „Dracula”, „Gra o Tron”), Adeel Akhtar (serial „Nędznicy”, „Powiernik królowej”, „I tak cię kocham”) i Will Forte („The Last Man on Earth”, „Saturday Night Live”).Rolę narratora powierzono Jamesowi Brolinowi („Scenki z życia”, „Baza Pensacola”, „Hotel”).

Producentami wykonawczymi, scenarzystami, reżyserami i showrunnerami nowej produkcji są Beth Schwartz („Arrow”, „DC's Legends of Tomorrow”) oraz Jim Mickle („Hap i Leonard”, „W cieniu księżyca”, „Chłód w lipcu”). Producentami wykonawczymi są także Robert Downey Jr., Susan Downey i Amanda Burrell z Team Downey oraz Linda Moran. Za serial odpowiada studio Team Downey we współpracy z Warner Bros. Television.

Netflix z rekordowym kwartałem

Według danych z badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl przeglądarkową wersję Netflixa w zeszłym miesiącu odwiedziło 5,68 mln polskich internautów, czyli 20,1 proc. wszystkich użytkowników sieci w naszym kraju. Odwiedzający wykonali w serwisie 92,89 mln odsłon, każdy przeciętnie 16,3.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/widzowie-chca-od-telewizji-wszystkich-odcinkow-seriali-naraz-najwiecej-zwolennikow-wsrod-uzytkownikow-netfliksa-dlaczego,7170846154679937a ##

W 2019 roku Netflix wydał na zawartość programową rekordową kwotę 15 mld dolarów - wynika z danych firmy analitycznej BMO Capital Markets. Według prognoz ekspertów serwis nie zamierza ograniczać się w przyszłości w inwestowaniu w treści. W 2020 roku może to być kwota 17,3 mld, zaś w 2028 - 26 mld dolarów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu