„Wednesday” najchętniej oglądanym serialem grudnia

Globalna fala popularności „Wednesday” wciąż się utrzymuje. Serial nadal jest na liście Top 10 seriali anglojęzycznych Netfliksa z dodatkowymi 173,96 mln godzin oglądania, stając się najchętniej oglądanym tytułem miesiąca.

mm
mm
Udostępnij artykuł:

W zaledwie cztery tygodnie serial zajął drugie miejsce wśród najpopularniejszych seriali anglojęzycznych w Top 10 z wynikiem 1,19 mld godzin oglądania, a obejrzano go w 176 mln gospodarstw domowych (1,19 mld godzin oglądania podzielone przez 6,8 godz.).

Seriale anglojęzyczne

Zainteresowanie widzów dokumentem na temat księcia i księżnej Sussexu nie słabnie. Miniserial „Harry i Meghan” wygenerował 97,71 mln godzin oglądania, trafiając do zestawienia Top 10 w 85 krajach i zajmując pierwsze miejsce w Wielkiej Brytanii. Od premiery serial obejrzano w 33 mln gospodarstw domowych (179,26 mln godzin oglądania podzielone przez 5,5 godz.).

Serial „Zwerbowany” z Noah Centineo, zadebiutował na trzecim miejscu listy z 52,3 mln godzin oglądania. Z kolei show „Too Hot To Handle” wygenerował jak dotąd 37,83 mln godzin oglądania.

Inspirowany grą serial animowany „Sonic Prime” debiutuje w zestawieniu z 27,72 mln godzin oglądania, a sezony 1. i 2. serialu „Firefly Lane” wygenerowały odpowiednio 10,66 i 26,57 mln godzin oglądania, zapewniając produkcji miejsce na liście po raz trzeci z rzędu.

grafika

Seriale nieanglojęzyczne

W rankingu seriali nieanglojęzycznych utrzymały się produkcje kolumbijskie. „The Unbroken Voice” znalazł się na szczycie listy z 22,57 mln godzin oglądania, a „Hasta que la plata nos separe” wygenerował 17,12 mln godzin oglądania.

Do zestawienia powróciły tytuły koreańskie, w tym thriller „Dom z papieru: Korea”, anime „Lookism” i dramaty „Pod parasolem królowej” oraz cz. I i II „Alchemii dusz” (13,5 i 13,07 mln godzin oglądania).

Włoska komedia romantyczna „Nienawidzę świąt” wygenerowała 9,49 mln godzin oglądania, a norweski dramat „Świąteczna burza” 12,33 mln godzin oglądania.

Filmy anglojęzyczne

Film „Guillermo del Toro: Pinokio”, zajął pierwsze miejsce na liście filmów anglojęzycznych z wynikiem 39,38 mln godzin oglądania. Świąteczny nastrój nakręcają dodatkowo „Wierzę w Mikołaja” (19,96 mln godzin oglądania), „Niezapomniane święta” (6,4 mln godzin oglądania), „Scrooge: Opowieść wigilijna” (5,68 mln godzin oglądania) i „Dziennik Noel” (5,56 mln godzin oglądania). „Kochanek Lady Chatterley” z Emmą Corrin i Jackiem O’Connellem utrzymał się na liście z 11,09 mln godzin oglądania, a zadebiutował na niej dokument pt. „Wulkan: Ewakuacja z Whakaari” z 8,94 mln godzin oglądania.

Filmy nieanglojęzyczne

Hiszpański kryminał „Krzywe linie Boga” znalazł się na szczycie listy z 27,06 mln godzin oglądania, a utrzymały się na niej jeszcze: norweski przygodowy film akcji „Troll” z 16,27 mln godzin oglądania, włoski przygodowy film akcji „Nazywam się Vendetta” z 7,23 mln godzin oglądania, argentyńska komedia romantyczna „Małżeństwo na punkty” z 6,97 mln godzin oglądania i polska komedia romantyczna „Jeszcze przed świętami” z 3,12 mln godzin oglądania.

Nowości na liście to indonezyjski przygodowy film akcji „Wielka 4” (16,39 mln godzin oglądania) oraz turecka komedia romantyczna „Korepetycje z życia” (4,34 mln godzin oglądania).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu