Plany Netflixa dotyczące własnych treści produkowanych przez serwis ujawnił Ted Sarandos, szef ds. programowych Netflixa podczas konferencji Global Media & Communications w Nowym Jorku.
Według zapowiedzi Sarandosa w 2017 r. platforma przeznaczy na produkowane przez siebie treści kwotę 6 mld dol. To o 1 mld więcej niż serwis zainwestował w ten sam segment w roku 2016.
W efekcie w bibliotece Netflixa ma się znaleźć 1 tys. godzin oryginalnych treści, co będzie oznaczało znaczną rozbudowę oferty - w br. serwis zaoferuje 600 godzin wyprodukowanych przez siebie pozycji, w ub.r. było ich 450 godzin.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/netflix-z-opcja-ogladania-seriali-i-filmow-bez-dostepu-do-internetu ##
Wśród zaanonsowanych przez Sarandosa tytułów znalazły się m.in. seria „Ultimate Beastmaster” produkowana przez Sylvestra Stallone oraz serial „The Biggest Loser”.

W III kwartale 2016 roku Netflix zanotował globalnie ponad 3,5 mln nowych użytkowników i ponad 2,2 mld dol. przychodów.











