Od 6 lipca Netia wprowadziła do sprzedaży nową gamę pakietów kanałów telewizyjnych, w zestawach ze stacjonarnym dostępem do internetu. Klienci mają do wyboru trzy warianty pakietów popularnych kanałów telewizyjnych, które zawierają: 79, 101 lub 184 pozycje.
W lipcu ruszyła digitalowa kampania promująca ofertę „Nowe pakiety jak rakiety”. Pod koniec sierpnia operator rozpoczął akcję reklamową w telewizji.

Bohaterowie nowego spotu - świetliste zwierzątka przypominające korniki - entuzjastycznie oceniają bestseller nowej gamy ofertowej: pakiet 100 kanałów w zestawie z dostępem do internetu o prędkości pobierania do 300 Mb/s za jedyne 60 zł miesięcznie.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/netia-ze-wzrostem-wplywow-w-ii-kwartale-w-gore-sprzedaz-telewizji-w-dol-telefonii-stacjonarnej ##
Akcja potrwa do 4 października, spoty emitowane będą w głównych i tematycznych kanałach Grupy Polsat oraz TVN Discovery Polska
Za kreację odpowiada agencja Scholz & Friends, spot wyprodukowała firma TFP, natomiast zakup mediów leżał po stronie domu mediowego Vizeum.
W drugim kwartale br. grupa kapitałowa Netia (jej większościowym akcjonariuszem jest Cyfrowy Polsat) osiągnęła wzrost przychodów o 1 proc. do 326,7 mln zł i spadek zysku netto z 15,53 do 14,69 mln zł. Zwiększyła się sprzedaż usługi telewizyjnej i internetu mobilnego, a zmalała sprzedaż telefonii stacjonarnej.











