Netsprint dodaje do Audience Reportu dane demograficzne

Firma Netsprint wprowadza nową wersję swojej usługi Audience Report analizującej preferencje i zwyczaje użytkowników serwisów e-commerce. Zmieniono w niej panel klienta oraz wprowadzono dane demograficzne i zawodowe internautów.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Netsprint dodaje do Audience Reportu dane demograficzne

W usłudze oprócz profili zainteresowań i kategorii serwisów odwiedzanych przez użytkowników (także na urządzeniach mobilnych) pojawiły się ich dane demograficzne oraz profile zawodowe (z różnymi branżami i stanowiskami). Nowa wersja umożliwia generowanie raportów z krótszych okresów (7- i 14-dniowych), z wybranymi przekrojami danych o użytkownikach.

Audience Report działa w oparciu o autorską metodologię, na postawie danych o zachowaniu użytkowników pochodząych z sieci reklamowej Adkontekst (należącej do Netsprintu) oraz platformy DMP zawierającej obecnie ponad 40 milionów cookies. Profile użytkowników są tworzone na podstawie informacji o odsłonach stron otrzymanych od tysięcy serwisów www, a następnie analizowanie, grupowane w segmenty i udostępniane marketerom do kampanii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach