Netsprint zmienia strategię i identyfikację

Zajmująca się monitoringiem i marketingiem internetowym firma Netsprint wprowadziła nową strategię działania, wyrażoną w haśle „technology driven marketing”. Jednocześnie zmieniła i ujednoliciła wizerunek wszystkich swoich marek.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Netsprint zmienia strategię i identyfikację

Netsprint zamierza dostarczać opartych na technologii zaawansowanych narzędzi reklamodawcom, którzy w internecie mają do wyboru coraz więcej opcji, m.in. real-time bidding, audience targeting, adaptive marketing czy pogłębioną personalizację. Aktywność firmy podzielona została na cztery obszary, odpowiadające naturalnemu cyklowi potrzeb marketerów: Bring - pozyskiwanie użytkowników i klientów, Convert - maksymalizacja konwersji, Monetize - zwiększanie przychodów, oraz Report - monitoring wizerunku marki.

Nestprint odświeżył też i ujednolicił wizerunek wszystkich marek ze swojej oferty. Dwie spośród nich: Information Access Platform i nsContext, zyskały nowe nazwy: Netsprint Search i Netsprint Adserver. Wszystkie mają logotypy spójne pod względem formy i kolorów, co ma podkreślać ich przynależność do jednej firmy i wesprzeć efekty synergii. W odpowiedni sposób zostały też zmodyfikowane strony internetowe Netsprintu i każdej z jego marek.

grafika

Nowe hasło firmy brzmi: „technology driven marketing”. - Ma to podkreślić zmianę profilu całej grupy: w ciągu 11 lat istnienia z firmy kojarzonej głównie z wyszukiwarką staliśmy się dostawcą kompleksowych, bazujących na naszej własnej technologii, rozwiązań  wspierających marketerów. Bardzo chcemy, aby klienci widzieli w nas firmę łączącą kompetencje techniczne i biznesowe - mówi Artur Banach, CEO Netsprint.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online