Netto klientem Walk PR

Sieć handlowa Netto wybrała do obsługi public relations agencję Walk PR.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Zakres obowiązków agencji obejmuje działania brand PR, komunikację korporacyjną, a także z zakresu employer branding i CSR. Ponadto Walk PR zajmie się doradztwem strategicznym oraz kontaktami z mediami.

Obsługą działań zajmie się zespół Karoliny Remiszewskiej, która w listopadzie br. dołączyła do Walk PR na stanowisko PR account managera.

Agencja pozyskała nowego klienta w drodze rekomendacji. Umowę podpisano na czas nieokreślony. Poprzednio obsługą PR Netto zajmowała się agencja Hill+Knowlton Strategies Poland.

Sieć Netto ma ok. 380 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela