Neuron PR z mniejszymi przychodami i stratą

Agencja Neuron PR w ub.r. zanotowała spadek przychodów o 5,4 proc. do 1,87 mln zł, a przy niezmienionych kosztach operacyjnych jej wynik netto zmalał z 7,6 tys. zł zysku do 77,8 tys. zł straty.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Neuron PR z mniejszymi przychodami i stratą

Na początku ub.r. agencja Neuron PR zaczęła pracować dla sieci salonów fryzjerski Luisse i organizacji EZRA UKSW.

Koszty operacyjne firmy zwiększyły się minimalnie - z 2,014 do 2,015 mln zł. Wydatki na usługi obce wzrosły z 1,23 do 1,26 mln zł, na wynagrodzenia - z 538,4 do 562,1 tys. zł, a na ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia pracownicze - ze 100,6 do 102,6 tys. zł.

Pozostałe przychody operacyjne Neuron PR zwiększyły się z 59,8 do 83,6 tys. zł.

Wyniki rentowności znacząco się pogorszyły: strata sprzedażowa pogłębiła się z 38,5 do 146,7 tys. zł, a wynik netto poszedł w dół z 7,6 tys. zł zysku do 77,8 tys. zł straty.

W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2021 r., a poprzedni - 2020 r.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii