Neutrogena zachęca w kampanii "Pielęgnuj siebie na co dzień"

Marka kosmetyczna Neutrogena startuje z nową kampanią wizerunkową i platformą komunikacji pod hasłem „Pielęgnuj siebie na co dzień". Jej motywem przewodnim jest codzienna troska o siebie. Akcję przygotowały Przestrzeń, Y&Lovers, Highnoon oraz Quality PR.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Neutrogena zachęca w kampanii "Pielęgnuj siebie na co dzień"

Na potrzeby działań digitalowych powstały spoty dedykowane kluczowym liniom produktowym – Clear&Defend, Hydro Boost oraz Formuła Norweska.

- Tworzymy kosmetyki, które odpowiadają na różne potrzeby skóry. Każdy z nich odgrywa określoną rolę w momentach codziennej pielęgnacji. Dzięki nim kobiety mogą działać i czuć się jeszcze pewniej – przez cały dzień. To zmotywowało nas do stworzenia kampanii, w której pokazujemy ich dzień oraz to, jak chwile pielęgnacji spędzone z marką Neutrogena na niego wpływają - mówi Mateusz Oktaba, brand activation manager Neutrogena.

Neutrogena zachęca do troski o siebie

W ramach kampanii zaplanowano kampanię digitalową w VoD oraz mediach społecznościowych (YouTube, Facebook, Instagram), niestandardowe akcje przeprowadzone we współpracy z zasięgowymi serwisami kobiecymi m.in. testowanie produktów, a także media relations, współpracę z influencerami oraz materiały POS.

Nową platformę komunikacji przygotowała agencja Przestrzeń, która była odpowiedzialna także za strategię, realizację assetów oraz badania konsumenckie, które zostały przeprowadzone wspólnie z agencją badawczą Y&Lovers.

Materiały filmowe przygotował dom produkcyjny Highnoon. Długofalowe działania public relations i influencer marketingu prowadzi agencja Quality Public Relations.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów