Agencja Next przygotowała koncepcję kreatywną tegorocznej edycji programu i zajmie się tworzeniem materiałów promujących akcję w internecie, takich jak treści video, display oraz nowych sekcji na stronie internetowej pomagamypszczolom.pl Next jest również odpowiedzialna za obsługę akcji w mediach społecznościowych. Działania promocyjne w internecie rozpoczną się wiosną br. W ubiegłym roku koncepcję kreatywną programu przygotowała agencja Isobar Poland.
Strategią i działaniami public relations zajmuje się agencja Garden of Words. Tegoroczna, jubileuszowa edycja programu przebiega pod hasłem „Bądź przyjacielem pszczół na 5!”. Podobnie jak w ubiegłym roku, filarami piątej odsłony akcji społecznej organizowanej przez firmę ZT Kruszwica będą: Konkurs Grantowy oraz Akademia Przyjaciół Pszczół skierowane do placówek edukacyjnych oraz obchody Wielkiego Dnia Pszczół, które odbędą się 8 sierpnia br.

Partnerem strategicznym akcji jest Fundacja Nasza Ziemia.











