Średnia widownia trzech pierwszych odcinków szóstej serii"Niani" wyniosła 3,28 mln osób przy udziale w rynku na poziomie21,96 proc. - wynika z danych AGB Nielsen Media Researchprzygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
To mniej niż rok temu, gdy tydzień później rozpoczęty czwartysezon tego serialu po trzech odcinkach miał oglądalność wynoszącą3,8 mln widzów przy udziale kształtującym się na poziomie 23,10proc.
W paśmie nadawania "Niani" (soboty 20.00 - 20.30) TVN jest stacjąpierwszego wyboru, minimalnie wyprzedzając Jedynkę, którą ogląda wtym czasie 3,27 mln widzów (publiczny kanał nadaje "Sport","Pogodę" i filmy fabularne). Na trzecim miejscu plasuje się Polsat(2,97 mln; film i "Jak Oni śpiewają"), a na czwartym - Dwójka (2,52mln; sport i programy kabaretowe).
Szóstą serię "Niani" oglądają najchętniej kobiety, widzowie w wiekuod 30 do 39 lat i powyżej 45. roku życia, mieszkańcy średnich idużych miast z bardzo różnym wykształceniem.












