Nickelodeon nagrodzony został w kategorii "Debiut roku", wktórej nominowano także SciFi Channel i Universal Channel. Canal+otrzymał "Tytanowe Oko" w kategorii "Współpraca z operatorami",pokonując MiniMini i National Geographic Channel.
Dwie statuetki powędrowały do kanału Discovery Channel. Zostałon nagrodzony za najlepszą "Kampanię promocyjną" (nominowane byłytakże Canal+ i Jetix), otrzymał również "Nagrodę publiczności".
Nagrody w trzech pierwszych kategoriach zostały przyznane przezjury festiwalu, w którego skład weszli: Henryk Ciski z "TV SatMagazyn", Tomasz Kulisiewicz z Audytelu, Andrzej Marciniak z "To iOwo", Agnieszka Ogrodowczyk z KRRiT i Katarzyna Turska z FundacjiPIKSEL. "Nagrodę publiczności" przyznali abonenci siecikablowych.
Organizatorem konkursu była Polska Izba KomunikacjiElektronicznej, we współpracy z Polską Fundacją Wspierania RozwojuKomunikacji Elektronicznej PIKSEL, a jego dyrektorem - EwaMichalska, członek zarządu PIKE.

Patronem medialnym XXXIII Międzynarodowej Konferencji i WystawyPIKE 2008 jest portal Wirtualnemedia.pl.











