Średni udział liderującego w rankingu kanału Nickelodeon w październiku 2015 roku wyniósł 0,70 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. W porównaniu do października 2014 roku wynik ten zmniejszył się o 2,78 proc.
Druga pozycja należała do TVP ABC, którego udział w analizowanym okresie poszedł do góry o 1,47 proc. do 0,69 proc. Stacja ta nadaje w naziemnej telewizji cyfrowej.
Ostatnią lokatę podium zajął Cartoon Network, którego wynik w zeszłym miesiącu zmniejszył się o 11,29 proc. i uplasował się na poziomie 0,55 proc.
Największym wzrostem udziału - o 41,67 proc. do 0,17 proc. - pochwalić się mógł BBC Cbeebies, który awansował z lokaty 12. na 10.
Z kolei największy spadek odnotował Boomerang, który spadł z miejsca dziewiątego na 11. W badanym miesiącu wynik tego kanału zmniejszył się bowiem o 30,43 proc. do 0,16 proc. udziału.

Wśród dzieci w grupie wiekowej od 4 do 12 lat liderem w październiku br. również był Nickelodeon (6,55 proc. udziału; wzrost o 0,61 proc.). Drugą lokatę zajął kanał Cartoon Network (5,36 proc.; w dół o 4,29 proc.), a trzecią - TVP ABC (4,85 proc.; + 1,46 proc.).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polo-tv-zdecydowanym-liderem-kanalow-muzycznych-viva-polska-coraz-slabsza ##
Również i w tym ujęciu najwięcej zyskał BBC Cbeebies (92,11 proc. do 1,46 proc. udziału), a największy spadek odnotował tutaj Disney Channel - było to 32,30 proc. do 2,18 proc.











