„Nie daj się wwwkręcić” - Saturn porównuje się ze sklepami internetowymi

W prasie, radiu, internecie i punktach sprzedaży ruszyła kampania reklamowa sklepów Saturn. Przekaz pod hasłem „Nie daj się wwwkręcić” – przygotowany przez Young&Rubicam Brands – porównuje ofertę tej sieci ze sklepami internetowymi.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta 16 lipca kampania sieci Saturn reklamuje wybrane produkty z jej oferty. Przekaz pod hasłem „Nie daj się wwwkręcić” pokazuje jednocześnie, w jakich cenach te towary są dostępne w wybranych sklepach internetowych. Takie porównanie ma pokazać, że do cen rzeczy kupionych w internecie trzeba często doliczyć koszty transportu i usług dodatkowych. Celem kampanii jest zerwanie ze stereotypem, że najtaniej można nabyć różne produkty w sieci.

grafika

W ramach akcji w 15 marketach sieci Saturn obowiązuje bezpłatny transport kupionych towarów w promieniu 50 km, a produkty są oznaczone naklejkami z hasłem „Nie daj się wwwkręcić”. Działania reklamowe obejmują również – prasę (gazetka insertowana do „Gazety Wyborczej”, „Faktu” i „Super Expressu”), radio (RMF FM, Radio ZET) oraz internet (m.in. Wp.pl., Onet.pl). Koncepcją kampanii i zakupem mediów na jej potrzeby firma Media-Saturn Holding zajęła się we własnym zakresie, a slogan akcji i spoty radiowe przygotowała agencja reklamowa Young&Rubicam Brands.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku