Rozpoczęta 16 lipca kampania sieci Saturn reklamuje wybrane produkty z jej oferty. Przekaz pod hasłem „Nie daj się wwwkręcić” pokazuje jednocześnie, w jakich cenach te towary są dostępne w wybranych sklepach internetowych. Takie porównanie ma pokazać, że do cen rzeczy kupionych w internecie trzeba często doliczyć koszty transportu i usług dodatkowych. Celem kampanii jest zerwanie ze stereotypem, że najtaniej można nabyć różne produkty w sieci.
W ramach akcji w 15 marketach sieci Saturn obowiązuje bezpłatny transport kupionych towarów w promieniu 50 km, a produkty są oznaczone naklejkami z hasłem „Nie daj się wwwkręcić”. Działania reklamowe obejmują również – prasę (gazetka insertowana do „Gazety Wyborczej”, „Faktu” i „Super Expressu”), radio (RMF FM, Radio ZET) oraz internet (m.in. Wp.pl., Onet.pl). Koncepcją kampanii i zakupem mediów na jej potrzeby firma Media-Saturn Holding zajęła się we własnym zakresie, a slogan akcji i spoty radiowe przygotowała agencja reklamowa Young&Rubicam Brands.











