„Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia” w kampanii Dolnego Śląska (wideo)

Pod hasłem „Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia” rusza kampania promująca Dolny Śląsk. Akcja obejmie telewizję, internet, kina i outdoor.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Dolnego Śląska prezentuje wybrane atrakcje turystyczne tego regionu, m.in. sanktuarium w Krzeszowie, stawy Milickie, jezioro Bystrzyckie czy zamek Książ. Reklamy pod hasłem „Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia” utrzymane są w stylistyce tajemniczości, która wynika ze strategii promocyjnej województwa dolnośląskiego opracowanej w 2009 roku przez agencję Eskadra.

Akcja reklamowa od 1 marca będzie prowadzona w telewizji (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, TVN24, Discovery Channel, National Geographic, Eurosport), internecie oraz kinach, a w czerwcu rozpocznie się na outdoorze. Budżet całej kampanii - zaplanowanej na trzy miesiące - wynosi ponad 9 mln zł. Natomiast produkcja samego spotu - wyreżyserowanego przez Sambora Wilka - kosztowała 332 tys. zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"