'Nie powiem'

Ruszyła kolejna ogólnopolska kampania reklamowa Union Investment TFI SA p.t. 'Nie powiem'.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Za kreację i przygotowanie akcji odpowiada Agencja Reklamowa Kofeina. Kampania jest efektem długookresowej strategii marketingowej i działań reklamowych prowadzonych wspólnie przez Union Investment i Kofeinę od 2003 roku.

Kampania przyjęła formę tzw. testimonials, czyli komunikatów opartych o doświadczenia zwykłych ludzi. Testimoniale wykorzystują powszechną zasadę, że o pieniądzach się nie rozmawia. Bohaterowie reklam to przedstawiciele różnych grup społecznych, zawodowych i wiekowych, ludzie o różnych potrzebach, którzy mogą realizować marzenia oraz rozwijać swoje pasje dzięki produktom Union Investment.

- Kampania została zaprojektowana tak, by jeden kanał komunikacji uzupełniał drugi. Celem kampanii telewizyjnej jest bowiem zainteresowanie widzów licznymi niedopowiedzeniami i pytaniami, na które znajdą  odpowiedź w pozostałych mediach – w prasie, Internecie, na POS-ach – powiedziała Beata Kruk-Kajl, dyrektor generalny Kofeiny.

Przekaz zawarty w komunikacie w jasny i klarowny sposób wskazuje kierunek działań, jaki należy podjąć, aby skutecznie inwestować, pomnażać zyski i dołączyć do grona zadowolonych klientów Union Investment. (W rankingu Rzeczpospolitej z dn. 20.10.2005 r. Union Investment został uznany za najlepsze Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych w Polsce).

- Kampania „Nie powiem” to efekt precyzyjnej strategii realizowanej wspólnie z klientem od kilku lat, począwszy od wejścia Union Investment na rynek polski, aż po ugruntowanie pozycji firmy na rynku. Kampania jest rezultatem wspólnych decyzji o kształcie i charakterze komunikacji, odbiegającej od standardów przyjętych w branży finansowej – dodaje Beata Kruk-Kajl.

Kampania rozpoczęła się 28 stycznia. Składa się z 6 spotów TV (5 x 15 sek. i 1 x 30 sek.), ogłoszeń prasowych, reklam internetowych i materiałów POS. Autorami idei kreatywnej są Beata Kruk-Kajl i zespół Kofeiny. Rozwinięcie koncepcji oraz reżyserię filmów po raz trzeci powierzono Bartkowi Ignaciukowi i Maćkowi Kowalczukowi („Chuk-Chuk”). Ze strony Union Investment projektem kieruje Anna Filipowska. Produkcję filmów wykonało ITI Film Studio.

Spoty emitowane są m.in.: w TVP1, TVP2, TVP3, TVN i TVN24. Reklama prasowa ukazuje się w najważniejszych dziennikach i tygodnikach opinii (Gazeta Wyborcza – Gospodarka, Rzeczpospolita, Rzeczpospolita – Ekonomia i Rynek, Gazeta Prawna, Puls Biznesu, Newsweek, Polityka, Forum, Wprost, Przekrój i Forbes).

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"