Nie przeszkadzaj Cortinie

Kampania reklamowa nowej Cortiny firmy Schöller

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

"Eeeee! Weź nie przeszkadzaj Pani, co?" - tak zwracają się do mężczyzny przeszkadzającego kobiecie jeść lody Cortina bohaterowie najnowszego spotu telewizyjnego przygotowanego przez agencję Publicis. Spot jest częścią kampanii reklamowej realizowanej przez Publicis dla nowej Cortiny firmy Schöller. To pierwsza od początku współpracy autorska kreacja warszawskiego Publicisu dla tego klienta. Kampania będzie emitowana w telewizji przez cały sezon letni.

Celem kampanii jest wsparcie nowej Cortiny. Schöller zmienił recepturę lodów i ich opakowanie. W kampanii podkreślono cechy nowej Cortiny: mleczną czekoladę z orzechami, delikatne lody i gęste nadzienie. Towarzyszy jej hasło: "Taka mała codzienna przyjemność".

Spot powstał w Kapsztadzie (RPA) z udziałem miejscowych aktorów. Reżyserię powierzono Łukaszowi Zadrzyńskiemu, a muzykę skomponował Andrzej Smolik. Kreację opracował zespół Publicisu. Na potrzeby kampanii przygotowano trzy wersje spotu: 30-, 15- i 10-sekundową.

Cortina to lody produkowane przez firmę Schöller należącą do koncernu Nestle. Należy do kategorii tzw. lodów impulsowych, czyli kupowanych pod wpływem chwili. Grupę docelową stanowią kobiety i mężczyźni w wieku 20-29 lat mieszkający w miastach. Na polskim rynku lody te są obecne od 1995 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"