„Nie pytaj o Polskę" najlepszą piosenką 13. Polskiego Topu Wszech Czasów Trójki

„Nie pytaj o Polskę" Obywatela G.C. została najlepszą piosenką 13. Polskiego Topu Wszech Czasów Programu 3 Polskiego Radia. Podium uzupełniają „Autobiografia" Perfectu i „Krakowski spleen" Maanamu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Wyniki plebiscytu Polski To Wszech Czasów poznaliśmy 1 i 2 maja podczas dwudniowego finału, który poprowadzili – łącznie aż przez 24 godziny – dziennikarze Trójki: Piotr Baron, Piotr Metz, Marek Niedźwiecki i Piotr Stelmach.

Głosowanie na stronie Polskiego Topu trwało od 2 marca do 27 kwietnia. W tym roku głosować można było na 66 utworów spośród dokładnie 876 propozycji – począwszy od „Specjalnego rodzaju kontrastu” grupy 1984, aż do „Jadę pociągiem prawdziwym” Zucha Tomka Wertza & Marka Grechuty.

Najlepszym utworem w głosowaniu słuchaczy i internautów okazał się w tym roku „Nie pytaj o Polskę” Obywatela G.C..

Cała pierwsza dziesiątka plebiscytu przedstawia się następująco:

1.    „Nie pytaj o Polskę” – Obywatel G.C.

2.    „Autobiografia” Perfect

3.    „Krakowski spleen” – Maanam

4.    „Polska” – Kult

5.    „Wieża radości, wieża samotności” – Sztywny Pal Azji

6.    „Arahja” – Kult

7.    „Biała flaga” – Republika

8.    „List do M.” – Dżem

9.    „Dziwny jest ten świat” – Czesław Niemen

10.    „Długość dźwięku samotności” – Myslovitz

Z danych Radio Track Kantar Polska wynika, że w 2019 roku udział Trójki w rynku wyniósł 5,1 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia