„Niech Twoje pieniądze pracują tak ciężko jak Ty” w kampanii Deutsche Banku (wideo)

Deutsche Bank rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „Niech Twoje pieniądze pracują tak ciężko jak Ty”. Akcję, prowadzoną w internecie, prasie, radiu i na outdoorze, przygotowały firmy Directors, HyperCrew, PHD i Performics.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Niech Twoje pieniądze pracują tak ciężko jak Ty” w kampanii Deutsche Banku (wideo)
fot. Shutterstock.com

Nowa kampania Deutsche Banku zachęca do aktywnego pomnażania swoich oszczędności zamiast trzymania ich na koncie lub lokacie. Reklamy przekonują, że pieniądze powinny ciężko pracować, a nie leżeć bezczynnie.

Celem akcji jest tworzenie wizerunku Deutsche Banku jako firmy specjalizującej się w ofertach inwestycyjnych i strategiach pomnażania kapitału, udostępniającej przekrojową ofertę funduszy.

W ramach akcji trwa promocja „Zwracamy 1%”, w ramach której można otrzymać 1 proc. (maksymalnie 20 tys. zł) premii do sumy nowych środków zainwestowanych w dowolne fundusze z oferty Deutsche Banku.

Kampania zaczęła się w kwietniu w internecie (portale horyzontalne i serwisy finansowe), a od początku maja obejmuje też prasę (dzienniki, tygodniki opinii, magazyny premium), radio (Trójka, Czwórka, ZET Chilli, Tok FM) oraz outdoor (billboardy i siatki wielkoformatowe w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu). Potrwa do końca czerwca.

grafika

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Directors, za reklamy i działania w internecie odpowiada agencja HyperCrew. Zakupem mediów zajęły się domy mediowe PHD i Performics.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"