Nielsen: młodzież a telefony komórkowe

Większość młodych ludzi samodzielnie podejmuje decyzję o wyborze modelu telefonu komórkowego.

km - źródło: Nielsen Wire
km - źródło: Nielsen Wire
Udostępnij artykuł:

 

Tylko 16 proc. respondentów przyznało, że to rodzice za nich podjęli decyzję o kupnie określonego urządzenia - wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Nielsen, w którym udział wzięli konsumenci w wieku od 15 do 24 lat z Brazylii, Chin, Hiszpanii, Indii, Niemiec, Rosji, USA, Wielkiej Brytanii oraz Włoch.

 

Najważniejszym czynnikiem branym przez młodzież pod uwagę przy zakupie telefonu komórkowego okazała się cena. Wyjątkiem są tutaj Rosjanie, którzy wyżej od niej stawiają design i styl urządzenia.

 

 

 

Pod względem penetracji liderem są Włochy, gdzie smartfony posiada 47 proc. osób w wieku od 15 do 24 lat, a europejska średnia wyniosła 28 proc. Tymczasem pod względem płci, jeśli chodzi o posiadanie smartfonów wszędzie poza USA przeważają mężczyźni.

 

km - źródło: Nielsen Wire
Autor artykułu:
km - źródło: Nielsen Wire
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele