Nielsen Online: Google i Microsoft rządzą w sieci

Należące do Microsoftu i Google strony internetowe są najczęściejodwiedzanymi przez użytkowników.

km
km
Udostępnij artykuł:

W listopadzie co najmniej jedną stronę będącą własnościąMicrosoftu odwiedziło ponad 121 milionów internautów - informujeserwis Media Life, powołując się na dane firmy badawczej NielsenOnline. W przypadku Google liczba ta wyniosła 120 milionów.

Za tą dwójką uplasowały się kolejno firmy: Yahoo, Time Warner,News Corp. Online, eBay, InterActiveCorp, Amazon, WikimediaFoundation oraz New York Times Co.

Z danych Nielsen Online wynika również, że czołowymiinternetowymi reklamodawcami w listopadzie były firmy NexTag,Countrywide Financial Corp. oraz InterActiveCorp. NexTag w ubiegłymmiesiącu wydał na swoją promocję w sieci 71,7 miliona dolarów.

źródło: Media Life

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"