Nielsen przejmuje firmę Informate, chce dokładniej mierzyć ruch mobilny w internecie

Firma badawcza Nielsen przejęła spółkę Informate zajmującą się pomiarami ruchu na internetowych platformach mobilnych. Chce w ten sposób rozbudować swoją bazę danych o ruch na urządzeniach przenośnych w Europie, Azji, Ameryce Łacińskiej i Afryce.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Nielsen przejmuje firmę Informate, chce dokładniej mierzyć ruch mobilny w internecie

Kwota transakcji przejęcia Informate przez Nielsena nie została ujawniona. Wcześniej obie firmy współpracowały ze sobą przez ok. 5 lat. Nowy partner Nielsen zajmuje się pomiarami konsumpcji treści w internecie przez użytkowników mobilnych.

Teraz, według zapowiedzi Nielsen wzbogaci swoją ofertę o mobilne dane dotyczące nowych i wschodzących rynków w Europie, Azji, Ameryce Łacińskiej, Afryce oraz regionie Pacyfiku.

W komunikacie podkreślono, że dzięki połączeniu sił Nielsena i Informate możliwe będzie znaczne poszerzenie bazy klientów Nielsena.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii