Niemal 1,5 mln użytkowników i 10-krotny wzrost czytelnictwa - redakcja HelloZdrowie.pl świętuje kolejny rok działalności

HelloZdrowie.pl z nową redakcją, polityką wydawniczą i szatą graficzną pod kierownictwem Karoliny Wierzbińskiej wystartowało dokładnie rok temu. HelloZdrowie.pl to pierwszy serwis mówiący o zdrowiu kobiet bez tabu.

materiał partnerski
materiał partnerski
Udostępnij artykuł:
Niemal 1,5 mln użytkowników i 10-krotny wzrost czytelnictwa - redakcja HelloZdrowie.pl świętuje kolejny rok działalności

HelloZdrowie.pl to serwis, dla którego i w którym kobiety są najważniejsze. Działania redakcji formułuje manifest, który w 10 punktach mówi o misji portalu. Dwa najważniejsze jego założenia to tworzenie serwisu razem z użytkowniczkami i brak tematów tabu. Dziennikarki HelloZdrowie.pl słuchają kobiet - zarówno bohaterek wywiadów, jak i czytelniczek, a ich pytania i wątpliwości przekuwają na działanie, wspierają je i inspirują.

„To był bardzo intensywny rok i czas wielkich zmian w serwisie. Zaczynaliśmy od 180 tys. odwiedzających miesięcznie. Teraz w każdym miesiącu odwiedza nas 1,5 mln unikalnych użytkowników. To wyjątkowy sukces na polskim rynku wydawniczym i efekt pracy wyjątkowej redakcji. Świętujemy jako redakcja, ale to także moment podziękowań dla czytelników, którzy nam zaufali" – mówi Karolina Wierzbińska, redaktor naczelna.

Serwis podzielony jest na sekcje, w ostatnim czasie wprowadzono także autorskie cykle: Hello Rozmowy, Hello WIMIN, Kobiecość to dla mnie. Do tej pory opublikowanych zostało ponad 300 materiałów premium, reportaży i wywiadów. W serwisie nie brakuje też rozmów z gwiazdami, ale głównymi bohaterami są eksperci. Z redakcją stale współpracują psychoterapeuci, dermatolodzy, rehabilitantci, dietetycy, dentyści, anestezjolodzy, ginekolodzy czy fizjoterapeuci. Hellozdrowie.pl dynamiczne działa także w zakresie komunikacji on-line poprzez Facebooka i Instagrama. Portal rozpoczął prace nad wprowadzeniem formatów video, a od października pojawi się seria tematycznych newsletterów dla użytkowniczek. Pierwszy będzie dotyczył zdrowia seksualnego.

Według Google Analytics serwis HelloZdrowie.pl od października 2018 do końca września 2019 roku odwiedziło prawie 9 milionów Internautów, 75% z nich to kobiety. „Na rynku wydawców zdrowotnych brakowało serwisu takiego jak nasz. Jesteśmy realnie blisko naszych użytkowniczek, piszemy o sprawach niekiedy trudnych, ale nie boimy się podejmowania tych tematów. Jesteśmy z naszymi czytelniczkami blisko a chcemy być jeszcze bliżej”, wskazuje Wierzbińska.

W październiku ruszył autorski projekt HelloZdrowie.pl – Krótka Instrukcja Obsługi Raka Piersi. To poradnik online dla onkopacjentek i ich bliskich. Publikacja została stworzona przez kobiety dla kobiet przy udziale lekarzy, psychologów i fundacji: Onkocafe, Alivia, Omea Life i Pełną Piersią. Już od 1. października poradnik w darmowej wersji jest dostępny pod linkiem: www.krotkainstrukcja.hellozdrowie.pl.

grafika

Instrukcję promuje m.in. Janina Ochojska, szefowa Polskiej Akcji Humanitarnej. Inicjatywę wsparli w social mediach również przedstawiciele showbiznesu: Danuta Stenka, Mikołaj Roznerski czy Patryk Vega. W marcu 2020 roku planowana jest kolejna publikacja - druga edycja Krótkiej Instrukcji Obsługi będzie dotyczyła innego, ważnego tematu, związanego ze zdrowiem kobiet.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu