Na oryginalny pomysł promocji wpadły linie kolejowe Deutsche Bahn. Przewoźnik chce pokazać, że wcale nie trzeba jechać daleko, by podziwiać piękne miejsca i przeżyć niezapomniane chwile. Atrakcyjne miejsca do relaksu można znaleźć w swojej bliskiej okolicy, gdzie da się dojechać pociągiem - przekonują linie.
Deutsche Bahn przygotowało film na YouTube i serię zdjęć na Instagrama, porównujących dalekie zakątki z miastami i miasteczkami w Niemczech. Akcja ma zachęcać do lokalnej turystyki i wyboru pociągu, zamiast latania samolotem na zagraniczne wojaże.

Zdjęcia do kampanii dobrał algorytm, który na podstawie fotografii danej lokacji wyszukał podobne miejsce w dowolnym miejscu na świecie. Podkreślono także, że bilet kolejowy kosztuje jedynie 19 euro, a podróż samolotem do Kanady to wydatek 100 euro.
Kreację przygotowała agencja Ogilvy.











