Nienawiść do zmywania naczyń w nowej globalnej kampanii marki Finish (wideo)

W nowej globalnej kampanii reklamowej marki Finish (środki do zmywarek) - „I love doing dishes” - firma Reckitt Benckiser opowiada w formie musicalu o nienawiści do zmywania naczyń. Autorem kreacji jest agencja Wieden+Kennedy z Londynu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Nienawiść do zmywania naczyń w nowej globalnej kampanii marki Finish (wideo)

Reklama, która promuje markę środków do zmywarek Finish ma formę musicalu, którego bohaterowie dość ironicznie demonstrują swoją nienawiść do ręcznego zmywania naczyń.

Kampania oparta przede wszystkim na 75-sek. filmie będzie prowadzona w większości krajów na świecie, w tym również w Chinach, Brazylii, Południowej Afryce i Turcji, gdzie ręczne mycie naczyń wciąż jest normą.

Głównym elementem spotu jest gumowa, żółta rękawica kuchenna, której zwykle używa się m.in. przy zmywaniu naczyń. W końcowej scenie filmu pęka. Motyw tej rękawiczki będzie wykorzystywany w reklamach prasowych, na eventach itp.

Reżyserem filmu jest Ian Pons Jewell, wyprodukowała go firma Time Based Arts. Tekst i muzykę stworzyła agencja Wieden+Kennedy, a piosenkę wyprodukował Warner Music.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+