Nieoficjalni sponsorzy igrzysk zyskują

Wiele firm, które nie wydały dziesiątek milionów dolarów abyuzyskać miano oficjalnego sponsora igrzysk olimpijskich, radzisobie lepiej pod względem postrzegania przez odbiorców niż te,które szczycą się takim statusem.

km
km
Udostępnij artykuł:

Tak przynajmniej wynika z najnowszego raportu organizacji GlobalLanguage Monitor, która analizuje w jaki sposób słowa i zwroty (wtym przypadku nazwy marek) są wykorzystywane na świecie w relacjido innych słów i zwrotów (w tym przypadku do Olimpiady w Pekinie) -informuje serwis Media Life.

Okazało się, że reklamodawcy tacy jak Nike, American Express,DreamWorks i Pepsi, są w pierwszej dziesiątce listy firmpostrzeganych jako globalni sponsorzy igrzysk olimpijskich, chociażw rzeczywistości oficjalnie nimi nie są.

Zawdzięczają one to taktykom tzw. ambush marketingu, polegającymtutaj np. na umieszczaniu reklam swoich marek w pobliżu arenolimpijskich zmagań.

Tymczasem na czele wspomnianej listy znalazła się firma Samsung,wyprzedzając Coca-Colę i McDonald's.

źródło: Media Life

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji