Niestandardowa kampania Masterfoods

Clear Channel Poland realizuje niestandardową kampanię dla Masterfoods

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W marcu i kwietniu firma Clear Channel Poland realizuje dużą, miesięczną kampanię dla Masterfoods. Na nośnikach Clear Channel Poland w miejscu sprzedaży promowany jest baton BISK& i towarzyszący mu konkurs. Miesięczna kampania (od 8.03 - 9.04) objęła swoim zasięgiem 24 hipermarketów w sieci Tesco. W wybranych hipermarketach pojawiły się naklejki podłogowe z motywem mapy Brazylii - wycieczka do tego egzotycznego kraju jest jedną z nagród w konkursie - oraz po 2 stopery przy półce z produktem. Ponadto po raz kolejny firma Masterfoods wykorzystała w kampanii hipermarketowej mobilny nośnik jakim są wózki zakupowe. Wózki zakupowe wykorzystane są we wszystkich sklepach objętych działaniami reklamowymi.

To już kolejna kampania zrealizowana dla tego klienta. W ubiegłym roku w podobnym terminie Clear Channel Poland przeprowadziła kampanię promującą Whiskas w saszetach dla dorosłych kotów. Obok wózków w kampanii wykorzystano drzwi wejściowe do hipermarketów , naklejki podłogowe oraz citylighty w galeriach handlowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu