Niestandardowa reklama w dzienniku "Nowy Dzień"

Na stronach dziennika "Nowy Dzień" we wtorek 14 lutego 2006 r. ukazała się nietypowa reklama w kształcie serca.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Reklamę wykupiła firma Aflofarm.

- W dzisiejszych czasach, kiedy tempo życia i ilość kierowanych do odbiorcy informacji i przekazów reklamowych rośnie z dnia na dzień, ważne jest, aby dobre produkty wykorzystywały unikatowy  przekaz. Cieszę się, że możemy taki niestandardowy komunikat o naszym produkcie przekazać na łamach dziennika "Nowy Dzień". Takim pomysłem jest niewątpliwie połączenie form przekazu ze wskazaniem produktu, dodatkowo potęgowane okazją czyli walentynkami” - mówi Jacek Furman, Prezes Zarządu firmy Aflofarm.

Reklama w kształcie serca, reklamująca Vicard - kompleksowy preparat wzmacniający,  po raz pierwszy ukaże się na łamach dziennika "Nowy Dzień". 

- Rosnąca konkurencja na rynku sprawia, że Klienci coraz częściej pragną sięgać w swoich kampaniach po rozwiązania pionierskie, niestandardowe. "Nowy Dzień" jest otwarty na takie oryginalne formy reklamy – powiedział Arkadiusz Gawlak, dyrektor sprzedaży dziennika "Nowy Dzień".  

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"