Nieznany aktor w kultowej roli miłego starszego pana w reklamie KFC

Christopher Boyer, nieznany szerzej aktor, użycza wizerunku kultowej postaci założyciela sieci KFC - „pułkownika Sandersa”, którą widzimy m.in. w logotypie marki. Za przygotowanie kampanii z jego udziałem odpowiada agencja Wieden + Kennedy.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

KFC zdecydowało się na zatrudnienie mało znanego aktora głównie ze względu na oszczędności. Tę wartość podkreślają dwa spoty pod hasłem „Value Colonel”, w których Christopher Boyer debiutuje w roli kultowego założyciela sieci KFC - Harlanda Sandersa. Bohater przyznaje, że zamiast drogiego celebryty, marka woli zainwestować środki w przygotowanie najlepszych produktów.

- Casting na nowego Pułkownika był bardzo szeroki, szukaliśmy zarówno wśród znanych aktorów z Hollywood, jak i na tablicach ogłoszeń. Tym bardziej jesteśmy zadowoleni, że udało nam się znaleźć Christophera Boyera – komentuje szef działu reklamy KFC George Felix.

Oprócz nowych spotów, KFC pokazało specjalne wideo z castingów na nowego „pułkownika Sandersa”.

Za globalną obsługę reklamową KFC odpowiada agencja Wieden + Kennedy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji