„Niezwykle silne i lśniące włosy” w kampanii Timotei (wideo)

Wystartowała właśnie kampania reklamowa nowej kolekcji szamponów i odżywek do włosów Timotei (Unilever Polska), zawierających esencję z róży z Jerycha. Akcję przygotowały firmy JWT Warszawa i PHD Media Direction.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania nowych szamponów i odżywek do włosów Timotei podkreśla, że dzięki temu, że zawierają one esencję z róży z Jerycha, pozwalają odbudować i odżywić włosy od wewnątrz, a także przywrócić im moc i blask. Reklamy, tak jak same produkty, są skierowane do kobiet w różnym wieku.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję, prasę (magazyny kobiece i lifestyle’owe), internet (reklamy bannerowe i SEM) oraz outdoor (1200 citilightów w całym kraju). Działania będą prowadzone do końca br.

grafika

 

 

grafika

Kreację kampanii przygotowała agencja JWT Warszawa, a zakupem mediów zajął się dom mediowy PHD Media Direction.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu