Nike w nowej kampanii odpowiada „z czego zrobione są dziewczynki” (wideo)

Firma Nike, producent odzieży i obuwia sportowego rozpoczęła w Europie Środkowo-Wschodniej nową kampanię pod hasłem „What are girls made of?”. W działaniach przygotowanych przez agencję Wieden+Kennedy opowiada o sile kobiet.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
Nike w nowej kampanii odpowiada „z czego zrobione są dziewczynki” (wideo)

Spot zaczyna się od sceny, w której mała dziewczynka wychodzi na deski teatru i zaczyna śpiewać tradycyjną rosyjską piosenkę "Из чего только сделаны мальчики?". Śpiewa, że są zrobione z „kwiatków, dzwoneczków, plotek i marmolady”, a chłopcy natomiast – z „baterii, energii i innych ważnych rzeczy”.

Gdy wśród zgromadzonej w teatrze widowni zaczynają pojawiać się rosyjskie lekkoatletki, dziewczynka nagle zmienia słowa piosenki i śpiewa, że nie są „zrobione” z banału, tylko z ambicji, siły, odwagi, osiągnięć, a każdy ich krok czy trening budują moc, bo są tym, czego same dokonują.

W spocie pojawiły się znane Rosjanki m.in. piłkarka Ksenia Lazareva, baletnica Olga Kuraeva, łyżwiarka figurowa Adelina Sotnikova.

Spot wyreżyserował David Wilson, a za jego kreację i produkcję odpowiada agencja Wieden+Kennedy z Amsterdamu.

Spot jest częścią kampanii przeznaczonej na region Europy Środkowo-Wschodniej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"