Nikon D80 w TVN24

Billboard sponsorski dla Nikon Polska to najnowsza produkcja Agencji Paralotna.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Kreacja eksponuje nowy model aparatu, lustrzankę cyfrową D80.

8 sekundowy billboard sponsorski emitowany będzie w TVN24, przed popularnym programem „Szkło kontaktowe”, a także w zajawkach tego tytułu.

Celem sponsoringu „Szkła kontaktowego” jest dotarcie do jak największej liczby odbiorców.

Klient: Nikon Polska

Przedstawiciel Klienta: Katarzyna Romaniuk

Agencja: Paralotna

Przedstawiciel Agencji: Agnieszka Kotkowska, Radosław Maciorowski.

Dyrektor Kreatywny: Paweł Lis, Michał Holewjusz.

Art. Director: Jarosław Spuła

Copywriter: Adam Mazurek

Studio produkcyjne: BADI BADI

Planowanie i zakup mediów: MasterMind Group

Czas trwania kampanii: od października

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online