W przypadku aparatów COOLPIX komunikacja oparta jest naeksponowaniu szybkości działania aparatu i wielkości matrycy.
Hasło tej części to "Kiedy liczą się ułamki sekund", a layoutjest adaptacją kampanii prasowej dostarczonej przez NikonEurope.
Równolegle do kompaktów cyfrowych w prasie ukazują się reklamynowych produktów Nikona - lustrzanek D3 i D300.
Jako wsparcie promocji agencja Paralotna przygotowała spotsponsorski (TVN,TVN24), kampanię internetową (gadu-gadu), orazszeroki wachlarz reklam prasowych (Gazeta Wyborcza, Wprost,Polityka, Przekrój, Newsweek, Gala, VIVA!, Wysokie Obcasy, Logo,Men's Health, Playboy, Forbes, Focus, oraz prasa foto ikomputerowa).
Czas trwania kampanii: listopad - grudzień 2007.
Osoby odpowiedzialne ze strony klienta: AgnieszkaBischoff/Magdalena MichalskaAutor pomysłu kreatywnego: Duval Guillaume/ParalotnaArt director: Adrian DmochCopywriter: Krzysztof WalczukAccount Manager: Radek Maciorowski

Hasło reklamowe: Kiedy liczą się ułamki sekundKlient: Nikon PolskaAgencja: ParalotnaBranża: fotoTyp kampanii: ATLTermin: listopad-grudzień 2007Grupa docelowa: klienci zainteresowani zakupem produktów aparatówNikonDom mediowy: GuidelineDom produkcyjny: Badi BadiManager projektu: Anna CiepielaArt director: Adrian DmochCopywriter: Krzysztof WalczukAccount: Radek MaciorowskiScenariusz: Adrian Dmoch / Krzysztof WalczukReżyseria: Adrian Dmoch / Krzysztof WalczukZdjęcia: Gettyimages / NikonMontaż: Badi BadiMuzyka: S. LUX - SNOW PARK.











