Nikon wybrał Feedback / Hill & Knowlton

Feedback / Hill & Knowlton dołączył do grona agencji współpracujących z Nikon Polska

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Nikon, światowy lider branży fotograficznej, powierzył obsługę działań PR w Polsce agencji Feedback / Hill & Knowlton.  Umowa została zawarta na czas nieokreślony i obejmuje komunikację korporacyjną, marketingową, PR produktu, media relations oraz sponsoring. Account Managerem z ramienia agencji jest Monika Holder.

Sprawa testów sprzętu pozostała w rękach firmy Nikon. Zajmuje się tym Agnieszka Bischoff.

Od stycznia br. budżet strategiczno-kreatywny Nikona jest obsługiwany przez agencję Paralotna, odpowiedzialną za przygotowanie kampanii aparatów D70, Coolpix SQi obiektywów Nikkor. Osobą odpowiedzialną za tego klienta jest Radek Maciorowsk.

Przygotowaniem strategii mediowej i zakupem mediów dla marki Nikon zajmuje się Dom Mediowy Media Group.  Obsługą firmy Nikon zajmuje się Monika Reks.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"