Rozrywkowy program „Ninja Warrior Polska 7” nadawany jest w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, począwszy od 28 lutego br. Średnia oglądalność trzech odcinków projektu wyniosła 858 tys. widzów, co przełożyło się na 6,62 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,01 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 7,83 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Dotychczas największą popularnością cieszył się trzeci odcinek, który śledziło 951 tys. widzów.

Dla porównania, piąty sezon „Ninja Warrior Polska” emitowany wiosną ub.r. w tym samym paśmie śledziło 963 tys. osób przy udziałach wynoszących 6,8 proc. w 4+, 9,8 proc. w 16-49 oraz 8,2 proc. w 16-59. Program stracił 105 tys. osób.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/serial-wotum-nieufnosci-polsat-ilu-widzow-oglada-obsada,7169674208016513a ##
Formuła japońskiego formatu „Ninja Warrior” zakłada rywalizację sprawnych fizycznie uczestników (w wieku 18 i więcej lat), którzy muszą pokonać skomplikowany tor przeszkód. Osoby, które wykonają wszystkie zadania, otrzymają miano „Wojowników Ninja”.

Szóstą edycję reality-show „Ninja Warrior Polska” prowadzi Karolina Gilon. Bez zmian zmagania zawodników komentują dziennikarz i komentator Polsat Sport Jerzy Mielewski oraz zawodnik MMA Łukasz „Juras” Jurkowski.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/twoja-twarz-brzmi-znajomo-polsat-krzysztof-ibisz-kim-jest-verka-serduchka,7169676795938945a ##











