Nowy Nissan X-Trail reklamowany jako „partner rodzinnych wyzwań” (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa nowej wersji samochodu Nissan X-Trail. Akcja jest realizowana pod hasłem „partner rodzinnych wyzwań”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Nowy Nissan X-Trail reklamowany jako „partner rodzinnych wyzwań” (wideo)

Spot z kampanii pokazuje, jak mężczyzna zjeżdża nowym modelem Nissana X-Trail ze zbocza górskiego jednocześnie ze swoimi dziećmi, które poruszają się na deskach. Reklama podkreśla, że promowany samochód ma inteligentny napęd 4x4, silnik Diesla 2.0 DCI o mocy 177KM, jest też wyposażony w bezdotykowo sterowaną klapę bagażnika oraz, opcjonalnie, siedem miejsc.

Reklamy informują również, że nowy Nissan X-Trail obecnie jest dostępny już od 984 zł miesięcznie, oraz zachęcają do odbycia jazdy próbnej.

Kampania jest realizowana m.in. w telewizji oraz internecie.

Za obsługę marki Nissan w zakresie kreacji i adaptacji reklam odpowiada w Polsce agencja TBWA.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji