Nivea: miliard euro na największą w historii kampanię (wideo)

Nivea przeznacza miliard euro na globalną kampanię reklamową celebrującą 100. urodziny marki.

km
km
Udostępnij artykuł:

Akcja pod hasłem "100 Years Skincare for Life" obejmuje działania w telewizji, mediach społecznościowych, punktach sprzedaży, prasie i przestrzeni cyfrowej.

Za kreację odpowiedzialna jest agencja Draftfcb. Twarzą kampanii, o czym poinformowano jeszcze w marcu (więcej na ten temat), jest Rihanna. Śpiewany przez nią utwór "California King Bed" stanowi tło dźwiękowe telewizyjnego spotu.

Kampania wystartowała w telewizji i prasie w Australii, Austrii, Włoszech, Nowej Zelandii, Polsce i Szwajcarii. W najbliższych tygodniach i miesiącach zasięg akcji będzie rozszerzany o kolejne rynki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu