Nivea Polska firmą kosmetyczną najbardziej przyjazną dziennikarzom

Dziennikarze związani z tematyką urody najwyżej oceniają współpracęz działem public relations firmy Nivea Polska. Redaktoromnajbardziej zależy na szybkim udzielaniu odpowiedzi na zadanepytania.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

42 proc. dziennikarzy zajmujących się tematyką urody ocenia, żefirma Nivea Polska jest dla nich przyjazna - wynika z badaniaprzeprowadzonego przez instytut ARC Rynek iOpinia. 40 proc. redaktorów ma takie zdanie o L'OrealPolska, a 37 proc. - o Avon.

We współpracy z biurami prasowymi firm kosmetycznychdziennikarze cenią przede wszystkim szybkość reakcji (50 proc.wskazań) oraz przekazywanie rzetelnych, konkretnych informacji izdjęć wysokiej jakości (42 proc.) wyczerpująco prezentującychkonkretną sprawę (32 proc.). 29 proc. ankietowanych zwraca uwagę naprzyjazność biura prasowego, a 16 proc. - na udzielanie przez niedostępu do ekspertów i wyników badań.

Materiały od firm kosmetycznych dziennikarze najczęściejotrzymują tradycyjną pocztą (38 proc. deklaracji), a nieco rzadziej- w formie e-maili i na konferencjach prasowych (po 35 proc.). W 33proc. przypadków źródłami informacji są strony internetoweproducentów lub dystrybutorów kosmetyków, a w 31 proc. sytuacji -wypowiedzi specjalistów.

Badanie opinii o działach prasowych firm kosmetycznych zostałoprzeprowadzone przez instytut ARC Rynek i Opinia w dniach 26 maja -23 czerwca. Wywiady standaryzowane z otwartymi pytaniami objęły 38dziennikarzy współpracujących z działami urody redakcji pismkobiecych i damskich serwisów internetowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online