Przetarg Beiersdorf na globalną obsługę mediową trwał od czerwca br. Firma zdecydowała się do współpracy wybrać sieć domów mediowych OMD, które zajmą się m.in. obsługą w regionie Europy i Ameryki Północnej.
Współpraca obejmuje planowanie i zakup mediów dla wszystkich marek marketera (m.in. Nivea, Eucerin). OMD będzie globalnie pełnić funkcję doradcy w zakresie strategii mediowej firmy.
Według agencji badawczej COMvergence firma wydała w ubiegłym roku na całym świecie około 800 dolarów na media. Wydatki w Ameryce Północnej wyniosły 70 milionów dolarów, z czego około trzy czwarte przeznaczono na technologie cyfrowe.
Największym regionem działalności firmy jest Europa, Bliski Wschód i Afryka, gdzie w zeszłym roku wydatki reklamowe wyniosły około 490 milionów dolarów, z czego 40 proc. przeznaczono na technologie cyfrowe.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rynek-reklamy-tv-i-polrocze-2023-grp-reklamodawcy-aflofarm-opinie,7169502215411329a ##
W ostatnich latach obsługą mediową Beiersdorf zajmowały się co najmniej cztery agencje mediowe, w tym należące do Omnicomu, WPP i Publicis, Dentsu i innych.
W Polsce obsługą mediową Beiersdorf zajmuje się od kilku lat OMD.











