Kampania opisuje wprowadzoną w nju mobile w drugiej połowie czerwca ofertę, w ramach której użytkownik za maksymalnie 29 zł miesięcznie otrzymuje pakiet 40 GB internetu mobilnego. Im dłużej korzysta się z tej usługi, tym większy pakiet jest przyznawany: po sześciu miesiącach - 80 GB, a po 12 miesiącach - 100 GB.
W spocie animowany bohater symbolizujący nju mobile opisuje, z jakich treści według stereotypów składa się internet. Reklama pokazuje, jak bohater składa się do coraz większych rozmiarów jak matrioszka, podobnie jak w emitowanych od połowy lipca spotach nielimitowanych rozmów do wszystkich sieci komórkowych i 1 GB internetu mobilnego w nju mobile.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/orange-polska-reklamuje-sie-jako-siec-numer-1-dzieki-wam-wideo ##
Za obsługę marketingową nju mobile odpowiadają agencja reklamowa Ogilvy & Mather (kreacja reklam) oraz dom mediowy Initiative Warszawa (planowanie i zakup mediów).












