Nobiles maluje wnętrze z AHA

W dniu 18 kwietnia 2005 r. rozpoczął się pierwszy etap kampanii reklamowej marki Nobiles, opracowanej przez agencję reklamową AHA

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Specjaliści od łamania konwencjonalnej komunikacji stworzyli unikalną kreację filmów reklamowych dla jednego z największych w Polsce dostawcy dekoracyjnych wyrobów lakierowanych.

Kampania, pod hasłem "Nobiles - kolory Twojego wnętrza", dotyczy całej palety farb jednego z największych w Polsce dostawcy dekoracyjnych wyrobów lakierowanych - firmy Nobiles Sp. z o.o.             z Włocławka. W spotach telewizyjnych, które stanowią pierwszy etap działań reklamowych, ukazane zostały piękne i niezapomniane chwile z życia rodziny, które mogą być utrwalone jedynie paletą barw Nobiles. "Są wydarzenia, które chcemy zapamiętać i utrwalić, stanowią one o wrażliwości naszego wnętrza emocjonalnie i przestrzennie." - mówi Jarosław Betlej, prezes Grupy Komunikacyjnej AHA.

"Jakość, różnorodność asortymentu, cena, serwis oraz niezawodność to te aspekty, które wyróżniają nas spośród konkurencji." - mówi Mariusz Witek, Członek Zarządu ds. marketingu i sprzedaży.

 "My odpowiadamy za wszystkie te czynniki, które czynią nasze wyroby tak unikalnymi. AHA maluje paletą kreacji to, co chcemy przekazać naszym odbiorcom. Dlatego nasza współpraca umocni markę Nobiles na rynku." - mówi Mariusz Witek.

Cała kampania reklamowa, kierowana do osób, które planują remont własnego mieszkania, ma za zadanie powiązać pozytywne emocje, ukazane w spotach reklamowych, z brandem Nobiles.

"Dzisiaj nie ma już branż niskiego zainteresowania, istnieją wyłącznie brandy o niskim zainteresowaniu. Dzisiaj każdy człowiek już wie jak pracować rolką malarską. Czas najwyższy na zdobywanie serc i zmysłów konsumenta na rzecz brandu, a nie kategorii." - mówi Jarosław Betlej.

Do zadań agencji reklamowej AHA, na tym etapie prac, należało opracowanie koncepcji kreatywnej filmów reklamowych oraz współudział w realizacji wybranych linii kreatywnych. Kampania telewizyjna rozpoczęła się 18 kwietnia 2005 roku i potrwa przez trzy miesiące. Będzie prowadzona w TVP 1, TVP 2, TVP 3, TVN, Polsat oraz TV 4.

Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Universal McCann.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"