Nokaut.pl z tytułem Superbrands

Nokaut.pl – jedna z najpopularniejszych porównywarek cen w Polsce – konsekwentnie podnosi jakość świadczonych usług, dzięki czemu, poza wysoką pozycją na tle konkurencji, zyskuje także coraz większe uznanie wśród odbiorców. Konsumenci zadecydowali o przyznaniu Nokaut.pl tytułu Created in Poland Superbrands 2013/2014 w kategorii „zakupy przez Internet”. Nagrodą uhonorowano marki, które zostały stworzone w Polsce.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Laureatów Created in Poland Superbrands wybrano spośród wstępnej listy ponad 2000 marek konsumenckich w 26 kategoriach głównych i 85 podkategoriach – na podstawie Procesu Certyfikacji, przeprowadzonego przez organizację Superbrands oraz firmę badawczą ABC Rynek i Opinia. Ostateczna decyzja o przyznaniu nagrody należała do konsumentów, którzy w badaniu ankietowym online, wskazali na marki, które ich zdaniem zasłużyły na tytuł Superbrands.

„Tytuł Created in Poland Superbrands to potwierdzenie wysokiej pozycji, jaką Nokaut.pl zajmuje w świadomości konsumentów. Każde takie wyróżnienie, przyznane przez osoby korzystające z porównywarki cen Nokaut.pl, to dla nas motywacja do wprowadzenia kolejnych innowacji. Jesteśmy przekonani, że dzięki stale implementowanym udoskonaleniom, takim jak chociażby zmiana interfejsu pod kątem użyteczności, intuicyjności, czy nawigacji, będziemy zyskiwać uznanie jeszcze większej liczby e-klientów” – mówi Michał Jaskólski, wiceprezes zarządu Grupy Nokaut.

W pierwszej części badania konsumenci wybierali logotypy konkretnych marek, z którymi mieli już styczność. Następnie – za pomocą określeń od „zdecydowanie nie poleciłbym” do „zdecydowanie poleciłbym” – określali te, które zarekomendowaliby rodzinie lub znajomym.

Wśród tegorocznych laureatów Created in Poland Superbrands w kategorii „zakupy przez Internet” znaleźli się – poza Nokaut.plAllegro, Ceneo, Empik.com oraz Merlin.pl.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii